tidsfördriv

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng
: jag
Du pratade med: anders
Du gick på bio med: mamma och pappa
Du gick på stan med: anna
Skällde på dig: det minns jag inte

SENASTE
Låt du hörde
: monday morning
Film du såg: alvin och gänget
Mat du åt: sallad
Kram: förrgår
Puss: förrgår
Känslan: trött
Ilska: telfon
Resa: från stora höga till göteborg
Glädje:Träffa mina tjejer på lördag
Dröm: att mitt hus var gjort av godis
Boken du läste: sagan om ringen
Personen du träffade: Jocke
Personen du pratade i telefon med: anna sievers
Personen du fick sms av: Emilia
Gången du åt en 7-eleven korv: vet inte ens vad det är?
Gången du var utomhus: nyss
Gången du sov: inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: någon vecka sen
Saken du köpte: hårfärg

OM MIG
Namn: Rebecca Gustafsson
Ålder: 14
Sysselsättning: va? 
Bra egenskaper: haha ingen aning
Dåliga egenskaper: blir sur och svartsjuk jäkligt lätt
Hårfärg: svart
Ögonfärg: blå
Skostorlek: 38

ALLMÄNT
Ska bli skoj: det vet jag inte
Ska inte bli skoj: det vet jag inte heller :p
Sparar till: kamera osv.
Önskar jag var bättre på: att ha tålamod
Dagens dryck: vatten och cola
Vad saknar du: min bror
Tre band/artister
Vad har du gjort idag: vaknade nyss
Var det kul: det låter väl super kul?
Brukar du svära mycket: nejdå
Hur tidigt stiger du upp: sommarlov nu ,tidigaste ett
Är det bra eller dåligt: dåligt!
Gillar du att slåss eller: haha absolut, hårding som man är
Vad ska du göra ikväll: träna hade jag tänkt
Hur många timmar sover du per natt: beror helt på
Vad är det för veckodag: onsdag
Vad lyssnar du på för musik nu: det mesta
Öl eller Vin: öl
Vad längtar du till: ingenting speciellt
Vem hatar du: ingen, kanske ogillar vissa lite bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback