Avslutar med ett godnatt.

Klockan är bara 9 inte ens halv tio och känns som jag somnar.
Karolin kommer om en halv timme ungefär och jag tror jag sover när hon kommer är så himmla trött.
Sovit hos Louisa två dagar irad,skulle sovit hemma igår men efter jag såg whallander filmen mitt i natten vågade jag inte sova i mitt rum,så smög över till henne och somnade i hennes säng på en gång.
Men jag får väl kila upp och göra ording lite kaffe kanske jag håller mig till liv en stund till hoppas jag.
Men skriver nog inte så mycket förens på söndag om jag inte får en liten stund till datorn men tror inte det.
Men annrs berättar jag om dagarna på söndag.
kramis




Kommentarer
skickat av, idriss
2010-07-26 - 00:07:19

cooling rebecca :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback