I MISS YOU !!!!

Tjena !
Har nu fixat Rebeccas blogg och hoppas hon blir nöjd.. :)

ÅÅÅH Rebecca du ska bara veta hur mycke jag saknar dig!
Du liksom fanns nära mig hela tiden, de va bara springa över gatan, gräset och in på din gård.
Så stog du där och vänta på mig! Men nu är det inte så..
Du ska bara veta hur mycke jag saknar dig här i gävle..
Rebecca, din lilla skruttunge, du har lärt mig så mycke.
Men vi sluta plötsligt umgås i sexan, men i sjuan då börja vi umgås mer.
I februari bytte jag skola, och du flytta till GBG.
ÅÅÅH i miss you :(
Kom hem älskling! Pullan min!
Alla dagar med dig va helt underbara, helt oslagbara.
Har till och med bilderna kvar från när jag va med dig för första gången hemma hos dig..
HAHA fyfan va fula vi va.. but i miss it. i miss the old times with you!

jag älskar diig.



Tryck på bilden så kommer du till min blogg.. / ak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback