Jag har världens únderbaraste vänner

Rebecca säger:
 kära söta lilla rara rebecca gustafsson, du är en ängel utan vingar. Du är en kämpe , du är så himla stark, du är en unik och fantastik tjej med ett underbart hjärta , du är så underbar, jag kan inte förklara dig med ord finns så mkt fina ord om dig. Du har många vänner som finns för dig och stöttar dig, och älskar dig för den du är.jag finns här för dig, du gör mitt liv. Du är ljuset över min dag. jag ska bära dig även om jag bryter mina ben, aldrig ska jag sluta älska dig! du är en underbar tjej, du klarar allt!

 

 Angelica Johansson säger:
Hej vännen! tänkte bara säga hur jävla perfekt du är.
Kollar på bilder på dig lite då och då, och satan vad vacker du är min skatt!
den dom inte har dig, går miste om något stort, någon vacker! någon underbar!
lägg den här texten på minnet gumman.
För vet du? du är en kämpe som många andra säger!
så visa världen det med, inte bara mig!!!!!
Du har inte gett upp än, det skulle många gjort.
Kämpa,
jag finns här dag som natt.
JAG ÄLSKAR DIG SOLSTRÅLE

FLISAN säger:
du är helt underbar. du lyssnar alltid. du bryr dig på riktigt. du har ett hjärta av guld <3


Anna säger:
du är världens bästa!
en riktig vän!
riktigt rolig ibland!
en riktig bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback