jag minns allt det bra.


Har känt dig nu i snart två år.Under den tiden har du alltid varit min bästavän.
5 April 2009 blev du mera än så, du blev till med min pojkvän.Har nog aldrig varit så lycklig som då.
Jag minns när vi låg tätt intill kände dina läppar mot mina,när vi höll händerna medans vi gick .. jag minns allt det bra och jag minns allt det dåligt.. minnen jag aldrig i hela mitt liv kommer glömma. Du var min första största kärlek.Tiden gick och vi höll vi ihop nästan ett halv år.När tiden var förbi pratade vi inte på flera månader.. men när du började på min skola fick vi kontakt igen vi umgicks varje dag i skolan och nästan varje dag hemma.
Jag minns när vi till med busade till och hoppade över skolan för att umgås och bara ha roligt.
Alla minnen med dig kommer jag ihåg ,när vi gick hem till mig och letade runt hela huset efter pengar så vi kunde åka ner på stan och handla upp en hel godis butik, när vi gick hem till mig varje rast bara för äta pizza.
När du följade med mig och stallet och var livrädd för Luna, jag minns när vi gjorde ett videoklipp när du sprutade smör i mitt anskite och hela golvet blev helt äckligt så vi fick städa.
När du kom till sjukhuset undrade hur jag mådde, när du nästan började grina.. .
Jag minns allting ,jag minns när hur ditt skratt låter. jag minns när vi skrattar så vi får tårar.
Jag minns när vi festa i en koja i skogen och dennis fastnade i hålet när jag och Emilia lekte robin hood och du tog fram kondomer och frågade om jag skulle följa med dig upp på taket, har nog aldrig skrattat så mycket åt dig.
Jag minns när du tröstat mig jag minns allt det bra.Jag minns när jag flyttade 55 mil bort från dig,när jag inte ens han berätta hur mycket du betyder, hur mycket jag kommer sakna dig.Och nu är jag här 55 mil bort och saknar dig så  tårarna rinner.
David Formgren jag kommer alltid älska dig mitt hjärta. Du är det finaste jag någonsin haft.


Kommentarer
skickat av, Anonym
2010-07-29 - 19:43:06

tkr det låter sådär om alla dina kompisar och pojkvänner. det finaste, bästavän, o allt sånt

skickat av, rebecca
2010-07-30 - 14:44:35

Jag vill att om du ska komentera min blogg så ska du säga vem du är och inte anonym för sånt svarar jag inte på.

Jo jag har många nära vänner,

och har haft 3 killar satt du ska nog inte säga mera än vad du vet.

skickat av, HAHAHHAHAHA
2010-08-04 - 14:05:43

HAHHAHHAHAHHAHHA hade ni sex när han tog upp kondomen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback