väntan på bella

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja det gör jag.
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Vet inte, har faktiskt ingen aning.
Vad åt du senast?
sallad ,nyttig jag är !
Har du fått någon komplimang i dag?
Haha ja det har jag.
Har du varit med i en rättegång?
Nej, bara kikat på en 
Är du polare med grannarna?
Inte där jag bor nu ,men hemma är jag det.
Vilket språk pratar din pappa?
Svenska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
öronen (gills det?)
När åkte du bil i mer än femton minuter sent?
När jag åkte in till göteborg
Gay?
Hahaha neeej.
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
Ja
Har du något husdjur?
hund
Har du täckt någons hus med toapapper?
Palla haha. Nej det har jag icke! dyrt..
Hur bra är din syn?
sämre än normalt iallafall
Har du varit på ett party?
Ja 
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nee ,men skulle vilja se.
Har du varit utomlands?
Japp!
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
när min morbror gifte sig 
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja det skulle dom nog bli
Var är dina syskon just nu?
utomlands
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag var en struts .. 
Vem ringde dig senast?
Kommer inte ihåg. pratade med siri iallfall
Vilken tid gick du upp i morse?
Vaknade 11 gick upp 2.
Vad ska du göra i helgen?
Den tog precis slut.
När var du riktigt sjuk senast?
minns faktiskt inte
När såg du en kändis senast? Vem var det?
tre veckor sen, måns
Vad finns i din bakficka?
Har inga byxor på mig nu, haha.
Har du färgade linser?
Nej,har inga linser
Vad gjorde du klockan två i natt?
Satt och kikade på andra avenyn
Vad är det första du gör på morgonen?
Kissar oftast.
Vad ska du göra efter det här?
Inte en aning, ut med bella förmodligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback