är inte ens förvånad, så har ju hela halv året varit

Ni stänger ut mig, inte ens har ni tagit kontakt med mig en enda gång sen jag flyttade hit till göteborg?
Visst kanske inte var den bästa personen innan jag flyttade hit men jag mådde helt enkelt inte bra och jag kan erkänn det var ett rop på hjälp .
Men nu när jag kommit hit börjat om på nytt verkar det som ni inte vill veta av mig.
Vad har jag gjort för fel? Jag flyttade 55 mil från mina vänner , och förlorade den jag levde för.
Också tar ni för givet jag mår bra när jag kommer hit.
Ni hör inte ens av er.


Visst jag umgicks inte med speciellt bra människor på slutet men jag kände jag behövde dom .
Dom var underbara för mig dom ställde upp ,dom lyssnade dom visade dom brydde sig.
Hur mycket jag fick skäll hur mycket problem jag fick och massor med konsekvenser så vaknade jag med
ett leende på läpparna.
Jag hade det leendet på läppara i över 3 månader.
För jag hade en pojkvän som gjorde exakt allt för mig.

Men nu när jag misste honom kan jag säga jag gett upp allting
många vänner stöttar mig och säger jag klarar det för jag är stark
men jag kan inte ha hur mycket kraft som helst.
min kraft har gått till att hålla emot tårarna borta när folk är i närheten.
Sen så ska jag klarar av skolan och försöka umgås med vänner på fritiden i stället för sitta vid datorn
kolla på bilder från det gammla .Jag verkligen försöker men ingen försöker se ,titta riktigt noga så ser ni att jag förändrats.

Kommentarer
skickat av, Anonym
2010-06-07 - 20:54:47

jag vet att jag inte funnits. jag vet att jag varit dold bakom en massa ursäkter. förlåt. förlåt, förlåt, förlåt !! jag visste att du , ja... hade det skit. men jag brydde mig inte. tills det var försent. då du flyttade ifrån mig. och nu är vi inte tighta alls... du har fått en massa nya vänner och bästavänner... jag hoppas att du vet att jag finns att prata med. och jag behöver DIG att prata med. det gör jag verkligen. lämna inte mig, lovar du det ? måste verkligen ses igen. bygga upp allt på nytt... med en stadigare grund. vi har lärt oss av våra misstag tillsammans. de kommer inte hända igen. det är iallafall vad jag hoppas på. en sån galet rolig tjej som dig rebecca, en sån behöver man. kan bara säga SYND OM ER SOM INTE KÄNNER DEN HÄR TJEJEN ! ni har definitivt missat något.



förlåt igen för att jag inte funnits där som den vän jag vill vara. jag älskar dig rebecca

skickat av, kaisa
2010-06-07 - 20:55:09

jag vet att jag inte funnits. jag vet att jag varit dold bakom en massa ursäkter. förlåt. förlåt, förlåt, förlåt !! jag visste att du , ja... hade det skit. men jag brydde mig inte. tills det var försent. då du flyttade ifrån mig. och nu är vi inte tighta alls... du har fått en massa nya vänner och bästavänner... jag hoppas att du vet att jag finns att prata med. och jag behöver DIG att prata med. det gör jag verkligen. lämna inte mig, lovar du det ? måste verkligen ses igen. bygga upp allt på nytt... med en stadigare grund. vi har lärt oss av våra misstag tillsammans. de kommer inte hända igen. det är iallafall vad jag hoppas på. en sån galet rolig tjej som dig rebecca, en sån behöver man. kan bara säga SYND OM ER SOM INTE KÄNNER DEN HÄR TJEJEN ! ni har definitivt missat något.



förlåt igen för att jag inte funnits där som den vän jag vill vara. jag älskar dig rebecca


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback