Delsjön och strålande sol

Blir väldigt stressigt med att blogga har jag märkt,men försöker göra mitt bästa.
Igår kväll sov Lisa och Stina här igen sov ute på altanen ,vaknade av att det var strålande sol och jag hade mjukisbyxor och två tjocktröjor plus mössa satt kändes som jag hade stått framför solen.

Vaknade idag vid nio tiden åt pannkakor och hade vattenkrig,trampade sönder ett glas så blev vårdcentralen och plåstra om foten,sen hem igen och solade,sen tog vi med oss cesar till delsjön med mathilda,amanda,linda och badade .Gick till stallet vid fem tiden och kollade när mathilda och Lisa skulle rida, och nu kom jag precis hem och ska duscha sen ut och träffa stina och Lisa igen.



 

 


Kommentarer
skickat av, lisa
2010-06-16 - 22:04:15

du får lägga upp bilderna från igår kväll okcså :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback