GLAD MIDSSOMAR !

hinner knappt skriva har ett liv att leva !

Igår kom karolin hit vid 5 tiden ungefär ,åkte ut till långedrag och badade i havet,var faktiskt skönare än jag trodde det skulle vara,låg och stekte på bryggan i en timme ungefär,helt sjukt att solen kan skina 5-6 på kvällen .
victor,adam,lotta och janne kom hit vid halv elva och jag somnade typ elva ?

Idag gick hela gänget upp vid 9 kanske och tog spårvagen ut till långedrag och gick därifrån till båten så åkte vi ut till en klippan och bara stekte åt god mat,och badade ,satt nu är jag verkligen solbräd känner hur det svider på aramarna.Kom iallafall hem till huset vid halv nio tiden och bytte om och dom vuxen började grilla,käkade lite mat,och nu ligger jag och karolin i sängen med varsin dator och bara tar det lungt.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback