Jag älskar er brudar !

Lockarna håller på att åka ur nu eftersom regnet kom precis när jag vart hos frissan självklart !
Får se om lockarna kommer hålla i natt när jag sover,men får nog sitta upp och sova .
Men nu ska jag städa ännu mera och sen kommer Lisa och stina hit så blir det sista dagen på hela 7an ska vi fira med lite kvällsmys underbart !

Och
jag är faktiskt stolt över mig själv,jag som gråtit så mycket över bilderna jag hade på mig och sebastian,men nu ler jag för jag är tacksam för tiden jag fick ha 3 underbara månader jag vill tacka för dom men nu börjar mitt liv om på ett nytt,med många äventyr utan dig brevid min sida.
Och i morgon är det skolavsluting sen blir det party med brudarna !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback