JAG ÄLSKAR VÄDRET

Sitter hos Lisa nu och precis pluggat lite matte medans Stina och Lisa städar hela lägenheten.
Morgonen började med sol ute underbart,satt oss på altanen och solade och åt lång frukost.
Sen fixade vi oss och åkte hem till Lisa .


Kvällen igår var helt galet mysigt,mötte upp Lisa vid sanktas sen vidare och köpte godis sen kom Stina åkte till focus sen såg vi bror min på spårvagnen hoppade på så vi kunde smyga efter honom,ibland får man allt vara lite barnslig.Men han märkte oss satt vi tog spårvagenn tillbaka och träffade en trevlig kille på spårvagnen så åkte med han till stan sen åkte vi hem .
Tände ljus och köpte godis,chips,läsk och poppa popcorn och satt ute på altanen sen gick jag och lag mig och har ingenaning när dom lags sig faktiskt.
Men nu ska jag ut i solen och steka
kram


Kommentarer
skickat av, Anonym
2010-06-15 - 15:42:27

Guud vad du har det mysigt i gbg, riktigt avundsjuk. Önskar dig all lycka//vb


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback