kvällen var super !

Kunde inte blogga igår hade fullt upp med emelie skrev några rader satt det blev ett inlägg som jag lovade.

Lisa och Stina sov här i tisdags så vi gjorde ordning oss igår morse till skolavslutnigen ,började elva så Stinas mamma kom och hämtade oss så var det 28 numer som uppträde och var faktiskt super kul.
Nora sjöng och hon var super duktigt !

efterskolavslutnigen åkte jag hem till Vendela med Emelie,
sen vidare ner på stan med bara emelie handlade inför kvällen,sen hem till henne och städa hela hennes lägenhet sen vid 8 tiden kom Vendela och senare kom Emelie ,som bara skulle stanna i en timme sen vidare men stannade till halv ett eftersom vi hade verkligen super kul.
Framåt kvällen kollade vi på allt för min syster verkligen super bra filmen bland som bästa jag satt har nog aldrig grinat åt en film så mycket.
Gick vidare ut senare på kvällen och hade det verkligen super kul !









Kommentarer
skickat av, Moster Tessan
2010-06-10 - 20:25:39

Hej vännen va kul att du tyckte filmen var bra! den var ju meningen att du och jag skulle se, kommer du ihåg de??... men vi hamnade på en annan film ist...;) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback