Mamma jag älskar dig ♥

Mamma kom hem för en timme sen ungefär och hade shoppat massvis med saker till mig från Gävle.
är så stolt över henne som både säljer sin butik och åker fram och tillbaka till gävle och endå har hon tid för sin familj.
Kom precis hem från ica maxi med mamma var och handlade schampoo och lite små saker
Skulle träffat Jens också med får bli i morgon bitti i stället innan han åker tillbaka till Gävle :(

Skolavslutinsklänning
Jenasjacka
Två stickade koftar
en sticka kofta
två par linnen
två par tights
ett par skor
två par armband
ett par örhängen




Mamma jag älskar dig av hela mitt hjärta


Kommentarer
skickat av, CAROLINE
2010-06-02 - 19:48:07

gud vad lyck!



varför har vi knappt kontakt längre hör av dig när du ser det hära!<3

skickat av, Anonym
2010-06-04 - 15:43:06

don´t make her disappointed if you love her, remember that!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback