rebecca drage

pratade precis i nästan över 40 minuter med min älskade vän.
Är så otroligt stolt över dig rebecca det ska du veta,så stark den styrkan önskar nog alla sig.
Rebecca säger:
du är så himla underbar!
rebecca gustafsson r säger:
du är mer underbar än vad jag kan besrkvia ..
Rebecca säger:
jag kan verkligen prata allt med dig.<3
rebecca gustafsson r säger:
Just nu sitter och grinar över sebstian,känns sjukt nysss var jag glad jag träffat teodor !
Det kan du verkligen göra vad som helst,du kan ringaa när du är glad dela dim gläjde,du kan dela din sorg allting !
Rebecca säger:
tack hjärtat!<3
Jag vet att du har styrkan att klarar dig genom det hära vännen .
Jag tror på dig ,och jag vill bara tacka dig för allt stöd du gett mig när jag varit på botten.
Rebecca säger:
jag kan verkligen prata allt med dig.<3

Kommentarer
skickat av, rebecca
2010-06-21 - 21:31:37

Jag älskar dig gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback