R.I.P SVEA

Somnade inte förens två igår natt har så himmla mycket att tänka på.
Fick ett samtal igår kväll som gjorde mig så glad satt låg och tänkte hela natten.
Vaknade tjugo över åtta och skulle åka till skolan tjugo i nio så hade brottom som vanligt.
Började dagen med hemskunskap och dagen slutade klockan två.
Åkte hem till LIsa och åt sen åkte vi till djur akuten med hennes hamster och blev tvugen att avliva Svea som det hette.Sen åkte vi ner på stan och Lisa klippte sig och jag gick runt på stan med pradeep sen vidare och hämtade lisa hos frissan och gick till safari och köpte nytt löshår till mig JIPPPIE !!
Sen tog jag 7 spårvagen hem och mamma håller på att fixa hårförläningen satt i morgon blir det frissan och klippa mig :)

R.I.P SVEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback