Solen sken idag igen :)

Kände jag inte haft någon blogglust på hela dagen satt skriver något kort helt enkelt.

Sov ut till tolv idag sen åt jag långfrukost ute på altanen och passade på och solade.
Sen vid fyra tiden kom pappa hem så åkte vi ner på stan tillsammans med mamma och handla en lite jacka eller vad man kallar det en sommarjacka kanske det heter?
Sen hem och plugga lite grann,sen käka lite, och nu ska vi åka ner till båten sen blir det hem och träna om det inte blir för sent.



jacka 699 top shop


Kommentarer
skickat av, Lina holmgren
2010-06-22 - 11:45:21

Skit snyggg!!

Jag tänkte köpa sånn i stockholm men det var alldeles för dyr för mig.

men det är skit snygg verkligen !

puss Lina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback