SOMMARLOVET RULLAR PÅ .

Redan haft sommarlov i en vecka,det rullar på som bara den..
dagar försvinner på en gång,sov ut till halv tolv idag igen inte så konstigt att jag tycker dagarna går så fort ?
Lisa och stina kom förbi vid halv ett och hämtade upp mig så tog vi spårvagnen till stan och gick runt och kikade lite.kom precis hem hittade massor med kul  när jag handlade en tröja för 700 spänn när man kan köpar massor med snygga kläder på rea nu men jag är ju klumpig.
Ska i allafall gå ut på altanen och sätta mig och plugga lite och sola medans ,sen när pappa kommer hem sticker vi och tränar.
Och i morgon kommer efterlängtade Emelie hem Whoho.


NEW YORK 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback