30 maj 12:03

Som ni ser så klarade jag inte själv att göra min header den hära gången satt kaisa ställde upp.



Vaknade iallafall alldeles nyss då siri ringde ,sitter nu i sängen och äter frukost och ska gå och duscha om ett tag när jag skrivit klart inlägget.Sen senare får vi se tänkte träffa siri men är så himmla trött och börja få ont i huvudet så vi får väl se.

Avslutade inlägget igår med att jag skulle vara hemma och bara steka men precis efter inlägget ringer moa så stack till liseberg med henne i några timmar men var så himmla mycket folk,satt gick hem till mig och åt grillat och glass på det sen gick hon hem och var barnvakt så satt jag mig vid datorn och kollade senare på film med pappsen.


Kommentarer
skickat av, kaisa
2010-05-30 - 12:14:24

hunnnnnnnnnni


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback