8 TIMMAR KVAR NU !!!



Som ni ser så har jag raderat alla inlägg, tyckte dom inte var så intressant och mest depp och depp är jag verkligen inte nu för tiden.
Men nu sitter jag i allafall här med karolin och ska nog packa ihop det sista sen tror jag vi sätter på en till film såg nyss bring it on med philip och jens en verkligen toppen film .
Sen om ungefär 8 timmar sticker vi till flygplatsen och tar flyget vid 7 tiden till U.S.A /NEW YORK
i fem dagar och det blir nog mest shopping för oss brudar skulle jag tro
och jag och karolin kan lova er att vi ska knäppa minst två bilder varje dag så ni kommer nog få se en hel del galna bilder på oss också.
men som sakt nu ska jag packa ihop det sista och skriva en lite lista vad jag ska köpa !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback