Blir nog fint väder idag !

Vaknade halv åtta idag,och hade sov morgon till elva tänkte det tar väl ungefär två timmar om jag ska fixa mig lite ordentligt men visade att jag inte var på humör för det , så tänkte jag sätter på mig träningskläder och joggar en runda som tar drygt 45 minuter så har jag en timme sen att fixa och duscha men ångrade mig när jag hade satt på mig kläderna.
men vet inte alls hur lång tid är så fint väder men skulle bli dåligt så vet inte vad man ska ha för sorts kläder då?
Men nu har jag ingeting på att göra på två timmar ungefär.
Satt sätter mig vid bloggen nu ett tag, sen ska jag fixa mig lite snabbt och äta frukost.
Sen efter skolan vid halv tre åker jag hem och stoppar i mig något och möter bror min ,så åker vi ner på stan och tar en fika och shoppar lite grann, känner mig så peppade verkligen på shopping humör så får se hur lång shopping listan blir jag ska skriva alldeles snart.
Men nu ska jag gå och sätta på plattången.
Men lägger ut mitt inköp senare  ikväll .
kram

Kommentarer
skickat av, jennika
2010-05-26 - 09:29:31

allså du shoppar varenda dag ?!

hur kan du ha råd ?

skickat av, Anonym
2010-05-26 - 09:57:47

är du oskuld?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback