du är den bästa som finns jag älskar dig

Du är min bästa vän, du har gjort en sån ändring i mitt liv, ända sen du kom in i det har jag blivit mer glad, jag har blivit taggad, det känns så bra att veta att man har någon som man alltid kan prata med, vad som än händer. Du är en underbar vän , en äkta vän. Och vi har inte ens haft kontakt nå länge, men ändå är vi som systrar. Du är en sån go och söt person, du är så jävla stark och du ger mig insperation. Du har kommit så jävla långt, och jag är så stolt som jag kan bli över dig. Du är underbar, och du förtjänar det bästa, ändast det bästa. Dom bästa vännerna, det bästa livet. Jag vill bara att du ska veta att jag är så jävla stolt över dig för att du försöker, för att du inte ger upp. Och vad som än händer, vad det än gäller, vilken tid & vilken plats det än är, så kommer jag ALLTID ställa upp för dig. Im never gonna let you down, du är min bästavän och jag älskar dig ! / nelys.blogg.se







du är världens bästa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback