Ett kliv ut i verkligenheten

13 januari kom du in i mitt liv
du var så vacker, du var så fin
dagarna gick och kärleken växte
sekunderna passerade och mer &mer hände
när jag fick problem så höll du min hand
du tröstade mig när tårarna rann
du fick mig att le när när allting va svart
du gav mig en känsla jag aldrig förut haft
vi fanns där för varandra genom vatten och eld
vi fanns där för varandra vad som än hade hänt
du va som en prins, du spela inge spel,
du kom in i mitt liv, och rätta alla mina fel
vi delade nånting jag aldrig kännt förut
vi sa att det skulle vara förevigt, att det aldrig fick ta slut
en hemsk dag, drog jag dit jag aldrig skulle dragit
jag tog dom steg jag aldrig skulle tagit
hade jag lyssnat på dig hade jag haft dig nu
för ingen får mig att le som du
i veckor begravde jag mig i sängen, tom i ett skal
jag låg där utan mitt hjärta, hjärtat du stal
min kropp den darrade och mina tårar rann
mörkret tog över och ljuset försvann
jag fick bita ihop, dag efter dag
när varje minne bara gjorde mig svag
alla problem hade kommit tillbaka och mitt ork tog slut
jag var fast i ett hål, jag hittade inte vägen ut
jag bad dig om hjälp, jag ville höra din röst
jag ville ha min kropp emot din, jag ville få din tröst
du brydde dig inte, du behandla mig som skit
det var olycklig kärlek, och jag gick raka vägen dit
jag ville låta dig gå, jag älska dig mer än vad någon kan förstå
jag gjorde allt för att få dig tillbaka
jag stog inte ut med att känna smärtan , och att sitta och sakna
men jag fick klara mig ändå, jag fick lida och lida
och såren jag hade bara fortsatt att svida
på nätterna kunde jag inte sova för att jag såg mig och dig som kära
jag bar på den tyngsta sorgen någon kan bära
men idag ser jag vägen ut, och ja sebastian, jag låter det ta slut.
jag lägger dig åt sidan och fortsätter med mitt liv
att lämna dig åt sidan , blir nästa kliv.


Kommentarer
skickat av, camilla
2010-05-22 - 19:20:04

gumman ,jag tycker du är riktig duktig att du kommit såhära långt

och du vet jag är stolt som klarar det

och idioten som väljer någon jävla fjortis framför dig förstår jag inteh heller.

finns för dig hjärtiss

skickat av, ebba
2010-05-22 - 21:57:47

gumman, vad som än händer så finns jag för dig.. och då menar jag verkligen, vad som än händer.. finns jag ALLTID för dig! jag älskar dig hjärtat <3

skickat av, anna
2010-05-23 - 21:32:25

du vet vart du har mig. de är bara att ringa. <3

love u.

skickat av, nathalie
2010-05-29 - 12:01:55

Shit du är ju bra på att skriva sånt!

skickat av, kaisa
2010-05-30 - 12:15:52

du vet vart du har mig, kan inte säga mer än att du är värd den bästa hjärtat, den BÄSTA. jag älskar dig, föralltid


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback