HÄRLIGT MED SOMMARVÄRME !!

Hade sov morgon idag till elva ,började med en halvtimmes lektion sen rast i en timme sen bara två lektioner till.
slutade vid halv tre,mamma kom till skolan med pengar, sen åkte jag ,Stina och Lisa ner på stan och tog en mysig fika och lite små shopping.
och det var stek hett ute så åkte hem vid fem tiden för varmt för att vara på stan,
så precis när jag lägger mig på solstolen slog det mig att jag hade ett ganska stort matte prov som jag måste plugga till och det är på fredag kom jag på.
och i morgon är dagen fullbokad så måste plugga en hel del ikväll.
men har redan pluggat i ungefär två timmar så nu ska jag kika film sen blir det ännu mera plugga och ännu mera plugg.
Och så glad att sommaren nu kommit och imorgon är det frilufsdag så då kanske snoken får lite färg också!!
Men tyuvär så har inte karro skickat bilder men hittade en bild på henne från newyork ,men kommer flera i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback