Sanden mellan tårna

Rubriken stämmer helt med alltihopa sanden mellan tårna sol och nu fattas det bara sommarlov och en fin strand !


Pappa väckte mig kvart över sju för egentligen skulle jag upp halv 6 och plugga ännu mera till matte provet men det hade jag verkligen inte tid men var för trött .jobbig dag igår.
började med matte provet 20 över åtta och det var endå bara 16 frågar men dom var inte enkel en enda.
men lyckade göra 13 satt är huvsatt nöjd och hoppas på vg i allafall men får se om det till med blir omprov men får hålla tummarna.
sen åkte vi till museum alla 7or och redovisade massor med saker som handla om killar och tjejer utseende och o.s.v

sen iväg till skolan igen och hade so med ingrid och jag verkligen börja tycka so är roligt för första gången.
sen volly boll utomhus ,sanden mellan tårnar.. sommaren är kort :)
nu börjar sommaren komma tänkte jag men då kom regnet.
mitt lag vann i allafall och nu är jag hemma och har precis duschat och sitter och väntar på att philip ska gå från tv så jag kan få kolla på new moon.
Sen ikväll kommer pradepp hit så ska vi kika på någon film om JAG orkar .

Hade tyuvär ingen sommar bild på bad Linnea skicka en sommar bild hon hade knäppt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback