Shopping och SHopping

Har precis kollat på film,och tänkte ta en snabb dusch sen ringa neli IGEN och sen sova
är så sjukt trött så ögonen knappt kan hålla sig öppe.
Men efter jag kom hem från shopping med bror och john så kom pappa hem precis efter mig
och frågade om jag inte var mer shopping sugen,så satt på mig skorna och åkte ner på stan och hittade faktiskt en riktig snygg grön kjol och ett linne till kanske inte låter så snyggt men verkligen sommrigt och lägger nog upp en bild på imogon det .
Men nu ska jag lova en gång till att inte shoppa mera ,men en jenas jacka och lite smycken måste jag ha ,men ingeting annat har jag bestämt mig för nu.

För varje dag som går saknar jag dig och dina fotspår.
jag ser inga fotspår kanske tiden förbi,men jag hade en önskan
det skulle föralltid vara vi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback