solar på altanen ,det kan inte bli bättre !!

Rubriken stämmer inte helt med texten men stämmer helt annrs .


Igår kväll vid sex tiden kom Pradeep hit kollade på två filmer,gick och köpte godis och bara tog det lungt
kollade på talang med mamma och pappa sen vid elva tiden gick han och mötte olle sen åkte dom hem.
satt mig vid datorn och pratade med min absolut bästavän , sen gick jag och lag mig vid halv ett tiden.

Idag vaknade jag vid halv ett tiden och tänkte sätta mig och plugga lite och sedan åka upp till skatås och träna men det blir nog inte så,väljer att sitta på altanen och sola och bara ta det lungt, och sen får vi se vad som händer.
ska träffa Pradepp vid fyra tiden tror jag inte helt säker än,sen ikväll blir det umgås med moa en stund om jag hinner.Men nu ska jag ut på altanen så skriver jag mera vad som hänt i kväll .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback