there is something wrong with the world

Rubriken stämmer inte alls med texten .


Somnade vid två tiden igår natt kunde bara inte sova.
så mycket tankar som bara snurrar runt i huvudet orkar inte det hära längre.
tur att jag har min underbara och älskade vänner som alltid ställer upp.
Och det är nu jag inser vilka som är ens riktiga spelar ingen roll hur lite jag umgicks med dom igävle
så är dom ,dom allra bästa !


Vaknade vid 9 tiden satt blev inte så mycket sovande men fick några timmars sömn i allafall.
satt mig vid datorn direckt och kollade på lite bilder som jag kände jag behövde titta på .
saknar honom så himmla mycket..
Iallafall så åkte jag och mamma iväg vid tolv tiden och kolla på klipp tid till hunden och lite sånt.
sen hem och åt lunch sen ut på altanen och stekte lite med mammasen.
Sen nu ska jag ringa min ängel och senare vara med Pradeep .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback