Tuff dag !

Gick upp redan klockan halv sex,tufft för mig som aldrig brukar kliva upp innan 7.
satt på mig träningskläderna snabbt ,packa väskan och satt mig datorn och ladda ner musik till mobilen.
sen gick jag ner till spårvagnen mötte lisa,clara,maria och stina så åkte vi till något stället med 6-9 på skolan.
och hade orgentering 5 km helt slut på under en timme så ganska nöjd.
sen var det stats runda över en mil och har aldrig varit så slut,
slutade vid 3 tiden hem och åt lite mat sen kom moa så cyklade vi i värmen till stallet red först ida på lektion och har aldrig blivit så svettig i hela mitt liv,sen efter det red jag kakan en timme gick super bra tycker jag !
Sen nu har jag kommit hem för ett tag sen duschat, ätit och pluggat till matte provet till i morgon !!

Kommentarer
skickat av, Timmy
2010-05-21 - 15:33:36

Riktig snygg är du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback