VÄRLDENS BÄSTA PONI !!

vaknade vid halv sju somnade om och vaknade vid kanske kvart över och pappa ringer säger jag ta tio i 8 spårvagnen så skyndade mig som satan och hann precis
kände mig trött och slite hela dagen så gick halvdag sen hem och sov och vilade upp mig.
Sen vid fyra mötte jag moa och cyklade till stallet och red världens bästa poni som inte alls var på humör men lyckades tillslut få henne som jag ville.
Skulle ta skänkel viking på långsidorna vända upp vid a och c och rida över bommar men som hon i stället hoppade över och blev riktig stark så har nog mer än 4 blåsor på händerna.
Men förstår inte för jag ansträgnde henne knappt men hon blev svettig som satsan så ni får ju se på bilderna hur roligt jag och poniin hade det efter lektionen .

Sen nu är jag hemma har ätit och duschat och tänkte faktiskt lägga mig soffan som vanliga vardagskvällar och se på film och bara ha det underbart.
Men måste nog läsa egenom matten och svenskan först och lägga upp bilder på bildddagboken som jag börjar bli väldigt dålig på .

 

 








Kommentarer
skickat av, frida (bästavän)
2010-05-30 - 13:03:28

så hi la sööta! så himla fin heeeest rebecca, är det din eller foder, medryttar? :) (L)

saknar dig älskling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback